admin/ Październik 7, 2019/ Off-road dla początkujących

Jeżeli chcemy świetnie wyglądać musimy spróbować. Ale nie będzie to łatwa sprawa, bo fajna figura to ciężka praca. O ile możemy powiedzieć, że właściwa dieta nie jest monotonna i może nawet smakować, to trening powinien zawsze być ciężki. Oczywiście, jeśli okaże się, że coś nas boli sensowniej odpuścić aniżeli nabawić się kontuzji, ale powinniśmy pamiętać, że ból bywa częścią ćwiczeń. Jeśli chodzi o trening na rzeźbę, to najfajniejszym rozwiązaniem jest zdecydowanie się na pójście na siłownię.

czytaj więcej

Autor: Belo Horizonte – MG
Źródło: http://www.flickr.com
Oczywiście możemy próbować ćwiczeń z ciężarem swojego ciała w mieszkaniu, ale na efekty będzie trzeba wtedy dłużej czekać. Chodząc na siłownię najsensowniej wyszukać osobę, która wie coś o przyrządach i jest w stanie nam podpowiedzieć, które z ćwiczeń warto wykonywać. Oczywiście poza treningiem siłowym dobrze pomyśleć o jakimś urozmaiceniu, może wybrać bieganie, rower albo rolki, ale wskazane jest pobudzać do działania swe mięśnie inaczej niż tylko przez trenowanie ich na siłowni.

Idealne ćwiczenia na brzuchJeżeli chcemy mieć świetne ciało powinniśmy nastawić się na ciężką pracę. Najistotniejsza jest regularność i dokładność przy powtarzaniu ćwiczeń. Wiele osób ma problem z ramionami i brzuchem. To miejsca, z którymi trudno coś zrobić.

Jeśli bardzo intryguje Cię podnoszona tutaj kwestia, oprócz tego koniecznie zobacz tekst w serwisie (http://studiosoda.pl/index.php/kurs-architektura/) opisującym pokrewne tematy.

Do tego dochodzą jeszcze boczki, a bywa, że i uda. Tak, więc te części ciała, które najbardziej nas drażnią muszą być ćwiczone po każdym zwykłym treningu dodatkowo. Nie ma, co trenować jedynie mięśni brzucha, bo to na niewiele się zda. Ale, jeżeli po całym treningu zabierzemy się dodatkowo za trening brzucha, to na sto procent szybciej uda nam się uzyskać efekty – .

Ćwicząca kobieta

Autor: Rockwall TX Cuckold Couple
Źródło: http://www.flickr.com
Dlaczego?
Bo efektywne ćwiczenia na brzuch, to te, które wykonujemy na już rozgrzanych mięśniach. Poza tym trzeba pobudzać do pracy wszystkie części brzucha. Sporo osób skupia się tylko na pracy na górną partię brzucha, a to niestety nie jest właściwe podejście. Do ćwiczeń najlepiej podchodzić holistycznie, tak by cała sylwetka proporcjonalnie się rozwijała. Tylko tak nasze efekty okażą się dla nas dobre i nie będziemy mieli żadnej kontuzji.

Jeśli zbyt długo będziemy trenować jedynie jedną partię naszego ciała nie wzmacniając pozostałych, to niestety możemy tylko wyrządzić sobie krzywdę. Tak, więc jeżeli chcemy rozpocząć treningi na siłowni warto pomyśleć o trenerze personalnym, który pomoże nam postawić nasze pierwsze kroki przy właściwych treningach.

Share this Post