
Inicjatorem podobnych rozwiązań w Polsce jest miasto Kraków, które otworzyło obszar o ograniczeniach w wystawianiu reklam. Przestrzeń obejmuje przede wszystkim ścisłe centrum miasta, i ma obszar ok 96 ha. Zostały tam przede wszystkim zunifikowane szyldy, kolorystyka i stylizacja nośników reklamowych. Nie wiszą tam dziś wielkie billboardy (billboardy Rzeszów – czytaj dalej) na całą elewację. Miasto odzyskało dawną tkankę miejską i specyfikę starówki.
Nad pokrewnym rozwiązaniem dyskutują też urzędnicy Wrocławia, którzy chcą, wzorem Krakowa, uruchomić w centrum miasta park kulturowy- wrocławski mógłby obejmować obszar ok 210 ha. Obok samych reklam, z terenu chronionego powinny zniknąć także tzw.
Według Ciebie omawiany tekst jest bardzo wciągający? Jeżeli tak, to wejdź też na pomocne artykuły, które mają tak samo absorbujące tematy.
„chodzące tablice”, przyczepy reklamowe zalegające na chodnikach. Do użytku właścicielom lokali będą w dyspozycji słupy reklamowe, czy inne nośniki.
Miasto bez wątpienia zyska na podobnym rozwiązaniu, bo odzyska dawny urok- świecić nim będą atrakcyjne kamienice w chronionym obszarze. Reklamodawcy będą dalej wszakże mogli korzystać z usług agencji reklamowych. Reklamy będą mogli rozwiesić na znanym nośniku reklam, jakim jest billboard.

Kliknij na odnośnik adwokat rodzinny lublin, on przybliży Ci wątek, który Cię właśnie zainteresował. Zobacz tekst, zawierający ciekawe informacje.
Bywają bowiem takie budynki, które mimo wszystko zyskują dzięki zasłonięciu ich całej fasady reklamą- kolorowym zdjęciem nakłaniającym nas do skuszenia się na nowy wyrób, zasmakowaniu luksusu, dopuszczeni do siebie pięknych przedmiotów itp- wszystkiego czym agencje reklamowe nas na co dzień karmią.