admin/ Czerwiec 11, 2019/ Wypoczynek z adrenaliną!

Posiadanie stałych klientów staje się marzeniem każdego sprzedawcy. Weźmy pod uwagę salony fryzjerskie, a przekonamy się, że powyższe stwierdzenie jest prawdziwe.

Włosy raz obcięte po 2 tygodniach odrastają i ponownie trzeba pójść się do fryzjera. Z tego powodu właścicieli gabinetów chcą, aby panie po czterdziestce przywiązały się do jednego miejsca, w którym także pofarbują sobie włosy i zrobią trwałą ondulację. Świetnym sposobem na osiągnięcie tego celu jest zaangażowanie fryzjerki, która umie łatwo nawiązywać nowe znajomości. Programy lojalnościowe (więcej informacji)

wejdź tutaj

Autor: Michael Coghlan
Źródło: http://www.flickr.com

pozostają kolejnym krokiem do tego, żeby usługobiorca nie zmienił wizytowanego miejsca. Jednym z najmniej skomplikowanych rozwiązań jest przykładowo wprowadzenie kuponów rabatowych, które świetnie znamy ze sprawunków w supermarketach.

Czy ten tekst jest według Ciebie wartościowy? Jeżeli tak, to kliknij i przeczytaj więcej (http://anplast.pl/produkty/odwodnienie-dachu/dach-skosny/rynna-nicoll-lg29-140,2,6559) – będące tutaj zagadnienia odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

Ich naczelna zasada bywa w miarę prosta do określenia: za każdą wizytę lub dokonanie zakupów klient dostaje punkty, które w przyszłości może wykorzystać i zapłacić mniej np. za co piąte strzyżenie albo za często nabywane towary.

Podobnie postępują przedstawiciele innych branż. Programy lojalnościowe oferują zarówno operatorzy telewizji cyfrowej, jak i telefonii komórkowej. Konkurencja w tych branżach jest dość spora, więc o konsumenta trzeba walczyć i zaoferować coś ekstra. Niższy abonament albo dodatkowe godziny na rozmowy z przyjaciółmi to tylko wybrane chwyty marketingowe, jakimi posługują się firmy telekomunikacyjne. Niekiedy można także otrzymać darmowe wejściówki do kina, a nawet na basen.

Programy lojalnościowe będą skutecznie działały, jeżeli konsument uzna, że konkretny rabat rzeczywiście przynosi mu profity. Marketingowcy już jakiś czas temu tak przyzwyczaili członków polskiego społeczeństwa do wszelkiego rodzaju bonifikat, że dzisiaj właściwie każdy usługobiorca zaczyna powoli zastanawiać się nad ewentualnymi korzyściami dla siebie, jeśli przy kasie otrzymuje kolejną kartę rabatową. I co najważniejsze, potrafi w wielu przypadkach najzwyczajniej odmówić przyjęcia takiej karty. A przy okazji warto wspomnieć, że powyżej omówione programy nie zawsze wystarczą, bo jak klient zrazi się nieplanowanym podwyższeniem miesięcznych opłat, to od rychłej rezygnacji z usługi już nic go nie odwiedzie.
Share this Post