admin/ Wrzesień 7, 2019/ Wypoczynek z adrenaliną!

W każdym dużym mieście nie może bez tego funkcjonować. Jest to wszędzie, widocznena każdym kroku. Czasem wygląda to ładniej, czasami gorzej, niemniej nie da się tegonie zauważyć. Reklama billboardy bo o tym mowa pojawiły się w Polsce wraz z nastawaniem ery kapitalizmu i błyskawicznie stały się stałym elementem krajobrazu miejskiego, ale nie tylko. W każdym miejscu można je dostrzec, niekiedy ma się jednak wrażenie, że jest ich zbyt wiele.

billboard

Źródło: flickr.com
Łatwo tak stwierdzić, gdy przy wjeżdżaniu do dużych miast zajmują pobocze, mienią się różnymi barwami, mieszają się ze znakami drogowymi. To jednak nie jest wina (zobacz: wina czerwone słodkie) tych reklam, a polityki w zakresie ich montowania.

Czy podnoszona tu kwestia jest według Ciebie niebanalna? Jeśli tak, to uzupełniające artykuły zobacz w serwisie, który znajdziesz tutaj. One także Cię zaciekawią.

Nie ma tak naprawdę właściwych przepisów dotyczących, jak można je rozlokować, gdzie, w jakich ilościach, jakie powinny mieć barwy i tym podobne. Tracą na tym inwestorzy reklam, bo wielu ludzi przez ten chaos, tak naprawdę zaczyna głośno się sprzeciwiać żądają ich usunięcia. To oczywiście nadinterpretacja, bo to reklama jak każda inna, ale prawdą jest, że przydałaby się jakaś racjonalna polityka w tym zakresie. Na pewno należy zwrócić uwagę na wysoką jakość naszej reklamy, oferowaną choćby tu: jak popatrzymy na polskie miasta to nie tylko w tej dziedzinie jest bałagan . Powiedzmy takie obklejanie miasta afiszami, czy to o jakimś wydarzeniu, czy może przed wyborami. Nikt nie sprawdza w którym miejscu można coś przykleić tylko robi to, często bez pozwolenia. Oczywiście, złapany przez służby porządkowe będzie będzie podlegał karze, ale jak to zorganizować, żeby taką osobę ukarać. Przecież nie zorganizuje się kamer w każdym miejscu miasta, poza tym to czyn raczej mało szkodliwy społecznie.

billboardy

Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com
Niemniej, zamiast bawić się w kotka i myszkę lepiej i zdecydowanie korzystniej wypracować dobra politykę w tym zagadnieniu, żeby ta ciekawa forma reklamy miała swoje należne, ale też praktyczne miejsce w krajobrazie miasta. Jeśli tego się nie zrobi, to tak naprawdę jedna, jak i druga strona będzie trwała w klinczu. Z jednej strony niezadowoleni mieszkańcy, że przestrzeń miejska jest niszczona, z drugiej reklamodawcy, dla których taki sposób reklamy może się nie opłacać. To oczywiście perspektywa kilkuletnia, na razie ta forma reklamy cieszy się powodzeniem.
Share this Post