admin/ Marzec 9, 2020/ Wypoczynek z adrenaliną!

Kiedy wydajemy środki pieniężne na reklamę, to przede wszystkim pragniemy, żeby wydane w taki sposób fundusze przyniosły oczekiwany skutek w postaci większej liczby kupujących albo chociażby, w przypadku hipermarketów, zwiększenie zysków.

Telebimy

Autor: vikkiq
Źródło: http://www.flickr.com
Sęk w tym, żeby z daną formą reklamy trafić do jak największej liczby odbiorców. I, co najważniejsze, sprawić, by chcieli na nią spoglądać, nawet jeżeli w danej chwili zupełnie nie mają na to chęci. Z tego powodu rekordy oglądalności biją reklamy radiowe i telewizyjne. Posiadają one jednakże jeden istotny mankament : są kosmicznie drogie , a co za tym idzie, właściwie niedostępne dla większości usługodawców.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynku i jednocześnie szanując zasady, jakimi rządzi się marketing, agencje reklamowe proponując nowoczesne formy przekazu, a wśród nich prym wiedzie telebim – link. Jego wynajęcie przewyższa oczywiście cenę wynajęcia zwykłego bilbordu, ale i tak jest to tańsze rozwiązanie niż spot. A cała przygoda ze wspomnianym wynalazkiem zaczyna się często od telefonu przedstawiciela agencji reklamowej lub przesłanej przez niego oferty sprzedażowej. Poznajmy więc argumenty, którymi jest w stanie przekonać biznesmena do zainwestowania w taką właśnie formę reklamy.

Plakat

Autor: Jun Ye
Źródło: http://www.flickr.com

Telebim – daily motion – posiada jedną bardzo istotną zaletę, dzięki której posiada przewagę nad konkurencyjnymi środkami przekazu w reklamie. A mianowicie pozostaje w miarę nowym wynalazkiem, przez co już z definicji przyciąga uwagę przechodniów. Kolejnym niepodważalnym argumentem za jest fakt, że świecący ekran w sposób szczególny działa na człowieka, co już zostało udowodnione przez naukowców. Kolorowe i szybko zmieniające się obrazy kierują na siebie uwagę przypadkowych spacerowiczów lub osób czekających na przystanku.

W tym przypadku sprawdza się wspomniana wcześniej reguła: niedoszły nabywca nie ma wyboru i nawet bezwiednie spojrzy na telebim.

Zaciekawił Ci się taki wpis? Jeśli tak, to zanim wyłączysz komputer, kliknij wcześniej tutaj – ta witryna również na pewno przypadnie Ci do gustu.

I właśnie o to chodzi, ponieważ już jedno spojrzenie potrafi zdziałać cuda. W taki sposób utrwala się wizerunek marki oraz logo, o czym nasi obserwatorzy być może jeszcze nie wiedzą. Zresztą reklama ma działać także, a może nawet przede wszystkim, na naszą podświadomość. W końcu niejednej z nas zdarzyło się w trakcie porannej toalety podśpiewywać półgębkiem usłyszany tydzień wcześniej slogan zaprezentowany przez nieznaną piosenkarkę.

Share this Post